در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

استخدام کارشناس تولید محتوا

استخدام کارشناس تولید محتوا

آگهی رایگان
  • استخدام و کاریابی رایانه و فناوری اطلاعات
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
  •    تهران ولیعصر
  • 330 بازدید
  • بازرگانی بهیران جهت تکمیل کادر کارکنان خود در محدوده میدان ولیعصر، به یک نیرو خانم یا آقا در بخش پشتیبانی سایت نیاز دارد. مهارت های مورد نیاز : - تسلط کامل به فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای ویرایش تصویر - ابتکار در خلق تصاویر گرافیکی - تسلط کامل به وردپرس - توانایی تولید محتوا در قالب مقاله - توانایی درج محصول در وب سایت - آشنا به سئو - متعهد، منظم و مسئولیت پذیر - خلاق و با انگیزه ساعت کاری : 9:30 تا 17:30 دارای بیمه پرداخت به موقع حقوق محیط امن و آرام از واجدین شرایط دعوت می کنیم رزومه خود را به همراه یک فایل ضمیمه به عنوان نمونه کار ارسال کنند. معرفی شرکت گروه بازرگانی بهیران با بیش از دو دهه سابقه پخش عمده لـوازم جانبی کامپیوتر و موبایل یکی از پیشگامان در عــرصه واردات و پخش لوازم جانبی کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند می باشد. همچنیــن نماینده برندهایی همچون ,Royal , Datis, Remax , XP , Havit , P-net , Logitech , Tsco , Farassoo , Genius و … در ایران میباشد. بازرگانی بهیران با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص سعی نموده کالای با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار همکاران و هموطنان عزیز قرار دهد.

بازرگانی بهیران جهت تکمیل کادر کارکنان خود در محدوده میدان ولیعصر، به یک نیرو خانم یا آقا در بخش پشتیبانی سایت نیاز دارد.
مهارت های مورد نیاز :
- تسلط به فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای ویرایش تصویر
- تسلط کامل به وردپرس
- توانایی تولید محتوا در قالب مقاله
- توانایی درج محصول در وب سایت
- آشنا به سئو
- متعهد، منظم و مسئولیت پذیر
- خلاق و با انگیزه

ساعت کاری : 9:30 تا 17:30
دارای بیمه
پرداخت به موقع حقوق


از واجدین شرایط دعوت می کنیم رزومه خود را به همراه یک فایل ضمیمه به عنوان نمونه کار به شماره واتساپ یا تلگرام 09109568855 ارسال کنند.


معرفی شرکت
گروه بازرگانی بهیران با بیش از دو دهه سابقه پخش عمده لـوازم جانبی کامپیوتر و موبایل یکی از پیشگامان در عــرصه واردات و پخش لوازم جانبی کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند می باشد. همچنیــن نماینده برندهایی همچون ,Royal , Datis, Remax , XP , Havit , P-net , Logitech , Tsco , Farassoo , Genius و … در ایران میباشد. بازرگانی بهیران با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص سعی نموده کالای با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار همکاران و هموطنان عزیز قرار دهد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان