داورزنی باید از وزارت استعفا بدهد/ نگران برخورد سلیقه‌ای هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد درباره اتفاقات رخ داده پیرامون انتخابات فدراسیون والیبال و ثبت نام محمدرضا داورزنی در این انتخابات بدون استعفا از وزارت ورزش، گفت: ما امروز این موضوع را در مجلس پیگیری می کنیم. نگران برخورد سلیقه ای افراد و سوء استفاده در این مسئله هستیم. آقایانی که در معاونت وزارت هستند، استعفا بدهند تا موقعیت آنها مسئولیتشان را پوشش ندهد.

وی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، افزود: تربیت بدنی (وزارت ورزش) مجری برگزاری انتخابات است، صلاحیت ها را تایید می کند، روی انتخابات نظارت دارد و حتی در انتخابات شرکت می کند! کاری به قانون نداریم ولی این کار از نظر اخلاقی هم درست نیست. دلیل اصرار وزارت ورزش را روی این موضوع نمی دانم.

نماینده مجلس تاکید کرد: حتی اگر قانونی هم در کار نبود به صلاح بود که به استقلال و آزادی احترام بگذارند و از سمت خود قبل از انتخابات استعفا بدهند.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس از امروز بررسی این مسئله را شروع می کند، یادآور شد: به دنبال این هستیم که دوستانه و مصلحت اندیشانه این موضوع را حل و فصل کنیم. حتما باید در این امر منتظر نتیجه باشیم.

وی در پایان گفت: بین افرادی که برای انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام کرده اند، آدم های متشخص و باسواد که تحصیلکرده و ورزشی هم هستند، دیده می شود. آدم های خوب زیاد هستند. نمی دانم چرا وزارت اینقدر حساس است. اگر هم کسی می خواهد در انتخابات شرکت کند، باید آزادانه باشد. در این شرایط سایر کاندیدا حق اعتراض دارند. با هر منطقی نگاه کنیم حق با آنهاست کما اینکه بعضی از این گزینه ها هم به مجلس اعتراض کرده اند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *