دانلود فیلم زیرنویس

برگزاری ۳۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، سرپرست این سازمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: همزمانی هفته تربیت بدنی و اربعین حسینی، فرصتی مغتنم است تا آیین های مذهبی را در کنار ورزش و تندرستی به موقع اجرا درآوریم. بر این اساس، برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین با حضور شهروندان تهرانی در منطقه یک شهرداری پایتخت، پیش بینی شده است.

به گفته رباطی، این برنامه ی مذهبی – ورزشی، با شعار” ورزش، ایثار، نهضت حسینی” ساعت ۷:۳۰ صبح پنجشنبه ۲۵ مهرماه از “باغ فردوس” آغاز و تا بارگاه نورانی و مطهر “امامزاده صالح علیه السلام ” ادامه می یابد.

برگزاری پیاده روی اربعین، در واقع افتتاحیه مسابقات و برنامه هایی است که سازمان ورزش به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در نظرگرفته است.

رباطی خاطر نشان ساخت: برگزاری ۳۰۰ برنامه مختلف ورزشی در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران و نیزمسابقه فوتبال در محلات کم برخوردار از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که از ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۹ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی همچنین از برنامه ریزی مدیران ارشد شهرداری و سازمان ورزش شهرداری تهران برای دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای ورزشکار در هفته تربیت بدنی خبر داد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران به تسرّی الگوی “پویش دوشنبه های ورزشی” به سایر نقاط کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، پویش دوشنبه های ورزشی، وارد فاز جدیدی شده و در قامت یک “پویش ملی” در کلانشهرها برگزار می شود.

بر اساس اظهارات رباطی، این برنامه ملی، ساعت ۷:۳۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ مهرماه به صورت همزمان در ۲۰ کلانشهر کشورمان اجرایی خواهد شد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران اختتامیه فعالیت های ورزشی در هفته تربیت بدنی را نیز برگزاری “دو همگانی” دور دریاچه شهدای خلیج فارس برشمرد و افزود: این برنامه با شعار ” ورزش، معنویت، ولایتمداری” ساعت ۷ روز پنجشنبه ۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

رباطی افزود: علاوه بر برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه برای بانوان، آقایان و خانواده ها در هفته تربیت بدنی، برنامه پیاده روی ورزشکاران ایستگاه های ورزش مناطق ۲۲ گانه پایتخت در روز ۱۲ آبان ساعت ۹ صبح به میزبانی منطقه ۵ به شکل ویژه برای بانوان تهرانی برگزار می شود.

وی با ابراز امیدورای نسبت به حضور گسترده شهروندان در فعالیت های پیش بینی شده ، تأکید کرد: ما باور داریم از تهران می توان شهری ورزشی با شهروندانی ورزشکار ساخت که در آن همبستگی اجتماعی، وفاق ملی، تندرستی، نشاط و پویایی بیش از گذشته هویدا خواهد بود.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *